Translate

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΜΕ...ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΕΣΑΡΠΕΣ !!!

Οι σύγχρονες τάσεις  στο χώρο της διακόσμησης εσωτερικών χώρων είναι "απαγορευτικές" ως προς τα σεμέν και όλα τα συναφή...Εγώ από την άλλη ωστόσο επειδή δεν ακολουθούσα πότε τη μόδα ούτε στα ρούχα ούτε στη διακόσμηση του σπιτιού μου επιλέγω πάντα προτάσεις που αντιπροσωπεύουν το στυλ και την προσωπικότητά μου...και αυτό διότι δεν μου αρέσει να έχω κάτι που έχουν οι "πολλοί" πιθανόν..έτσι προσπαθώ πάντα να σας δίνω πρωτότυπες προτάσεις και ιδέες για να κάνετε τον χώρο σας ξεχωριστό και με ιδιαίτερη άποψη...
Έτσι λοιπόν μου ήρθε η επιφοίτηση ξαφνικά ...! και σκέφτηκα να ανανεώσω τις τραβέρσες στην τραπεζαρία μου με ....κασκόλ και εσάρπες...!!! Αξιοποιήστε λοιπόν εσάρπες ή μαντήλια με λεπτή ύφανση που έχουν παγιέτες ή κρόσσια ή δαντέλα στο τελείωμα και κασκόλ με φουντάκια ή χάντρες ..στήστε τα όπως τα runner ή οριζοντίως ή σουρωτά και το αποτέλεσμα θα σας καταπλήξει...
Φιλιά μέχρι το επόμενο tutorial...:)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου